Ahir a la tarda, a classe de llenguatge visual i plàstic varem treballar un tema que hem va semblar força interessant: les ombres.
Els nens petits acostumen a tenir por a la foscor per què es formen ombres que fan formes i això els espanta. Per tant a l'escola es poden treballar les ombres d'es d'un punt de vista plàstic i divertit, que fa que les vegin diferent.
Es poden fer exercicis com resseguir les ombres que hi han al terra, o fer retrats amb les siluetes dels companys (de les ombres projectades a la paret), etc.
Nosaltres a classe varem fer un exercici que consistia en projectar una imatge, la nostra era del pintor Mucha, i repassar les línies que projectava. I aquest va ser el resultat:
Els nens petits acostumen a tenir por a la foscor per què es formen ombres que fan formes i això els espanta. Per tant a l'escola es poden treballar les ombres d'es d'un punt de vista plàstic i divertit, que fa que les vegin diferent.
Es poden fer exercicis com resseguir les ombres que hi han al terra, o fer retrats amb les siluetes dels companys (de les ombres projectades a la paret), etc.
Nosaltres a classe varem fer un exercici que consistia en projectar una imatge, la nostra era del pintor Mucha, i repassar les línies que projectava. I aquest va ser el resultat:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada