dimecres, 2 de desembre del 2009

Recitació

Avui a classe de comunicació hem fet la recitació la Ariadna Soriano, la Núria Comajoan, la Beatriz González, la Leticia Ribas, la Cora Nicolás i jo.
Varem decidir que faríem dels sets nans de la Blancaneus, i cadascuna va triar un al qual representar. Amb això, varem recitar una petita rima de dos o tres estrofes cada una que ens vam inventar i al final, com ens faltava un nan, varem fer una juntes per a explicar que faltava el rondinaire que no havia vingut perquè sempre estava enfadat.
Aquesta és la nostra recitació;

-Núria: Hola sóc el dormilega, m'agrada molt dormir i no m'agrada gens buscar brega.
-Cora: Hola sóc el mocós i el meu mocador porta dibuixat un ós.
-Beatri: Hola sóc el tímid i sempre tinc molta vergonya, no us rigueu, no es conya!
-Jo: Hola sóc el savi, i sé tantes coses com un avi!
-Ariadna: Hola sóc el feliç i m'agrada molt menjar pastís.
-Leti: Hola sóc el mudet... i he aprés a parlar gràcies als meus germanets.

-Totes juntes: i falta el rondinaire, que no ha vingut perquè no li agrada que l'emprenyin gaire...


He de reconèixer que el fet de sortir davant de tota la classe, amb unes olleres i recitant de memòria un parell de frases em va costar, ja que realment em sentia cohibida, però el fet de que les meves companyes estiguessin amb mi em va ajudar, i la veritat es que no em va costar tant com m'esperava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada