dijous, 24 de desembre del 2009

Jugar sense joguines



Aquesta és una notícia de l'escola de la meva mare, que el passat dimecres 23 va sortir per tv3.
Tracta de la metodologia que utilitzen algunes mestres de l'escola bressol Valldaura, i és que juguen sense joguines.
Com expliquen en aquest vídeo, fan servir tot de materials reciclats que permeten als infants experimentar i passar-so igual de bé, a més enriqueix la seva creativitat. Ja que els permet desenvolupar-se modificant, creant i experimentant amb diferents materials.
Aquest joc sense joguines mostra com no cal comprar per a tenir alguna cosa innovadora, busquen com diu una mestra: "un joc senzill i natural".

Penso que és molt important el treball que fan en aquesta escola bressol perquè el fet de mostrar als infants que no només poden jugar amb joguines és necessari i més en una societat com en la que vivim.
Una altre cosa que cal destacar és que no ho fan de tant en tant sinó que és una filosofia que segueixen des de fa ja temps.

1 comentari:

  1. HOlaaaaa Lauraaaaa!!
    no se com, però de casualitat he trobat aquest blog i m'encanta la feina que has fet! Jo tbé sóc estudiant d'infantil de la Ub i vaig estarr amb la tevaa maree fent pràctiques a l'escola bressol!!! i m'encantaaaaa!! m'encanta l'escola m'encantaa ellaaaa! no se si llegiràs això, però bueno per si de cas! (:

    attm: Melissa

    ResponElimina